Så glad!!

Åh jag vaknade upp så glad efter gårdagen! Tjejerna hade fixat tårta, blöjtårta, saft, cupcakes och pizza. De hade dekorerat med fina ballonger och vimplar.
Max satte ögonbindel på mig när vi åkte hemifrån men knäpp som jag är så kände jag hela vägen vart vi åkte baserat på hur vi svängde, Max blev faktiskt imponerad när jag lite senare dessutom sa att vi inte alls körde i 90 utan att vi låg i 70 vilket vi hade gjort exakt!
När vi kom fram hade vi sedan härliga timmar med fika, bebisprat och lekar. De fick klippa snören på hur stor de trodde min omkrets på magen var. Anna från mitt jobb var sämst för hon klippte ett snöre som var två(TVÅ!?!?!?) meter långt!!!! Det räckte två varv runt mig. Lydia vann med ett snöre som bara var tio centimeter för långt.
Sist men inte minst fick jag den bästa presenten! En sådan babybjörn one sele som jag hade tänkt köpa. Helt fantastiskt fint gjort av dem.
Efter babyshowern åkte vi hem till Jennifer med Erica där våra män var med barnen. Där bjöds det på hemgjorda hamburgare och sen åkte vi hem vid sju för Louisa var helt slutkörd!
En helt fantastisk dag! Tack mina fina vänner för överraskningen!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback