Bb väska?

Alltså jag minns verkligen inte vad vi hade med oss till förlossningen med Louisa. Det enda jag minns är att vi hade bebiskläderna i rosa plysch..

Så mina vänner, vad behöver man? Förutom kläder då..



Jag använde nästan ingenting av det jag tog med mig, hade väl dock önskat i efterhand att jag gjorde det då jag minns att jag kände mig sunkig haha. Tror att man mår bättre fysiskt om man får ta på sig egna kläder och så. Men schampo och balsam samt lotion tycker jag är oerhört viktigt. Tofsar! Hårborste. Mitt hår blev oerhört tovigt efter förlossningen. Blöjor, krämer och sånt till bebis får man på BB! Sedan diverse snacks, energi till förlossningen hade jag packat med mig men det hann vi inte med haha.

2013-04-12 // 08:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback