skor?

Fick en fråga av en Anna angående mina Nikeskor. Hon undrade vart de var köpta och hur mycket de gick loss på.
Jag köpte mina på Sneakers N Stuff på söder i Stockholm, men kan gissa på att de finns på t.ex Stadium också. De kostade 899 kronor tror jag, något sånt.

Hoppas du hittar ett par!


hallå! när du känner att det är dags att föda, kan du bara slänga in ett litet inlägg då? eller någon annan kanske?:) typ "nu är det dags, hörs när allt är klart!"? om det är möjligt förstås!!! för i många andra mammabloggar så försvinner de helt plötsligt ett par dagar och man blir så nyfiken:)

lycka til!!

2010-01-11 // 21:34:15
» anna

tack så mycket! bor i en håla så får gå på stadium och intersport och kolla, haha :)

2010-01-11 // 23:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback