morgondagen+frågestund

Imorgon fyller Max prinsessa till lillasyster 7 år, detta ska firas med bio. Så efter skolan skyndar jag mig till stan där vi ska se G-Force i 3D. Efter det vet jag inte riktigt vad som väntar, vi får se helt enkelt.

Eftersom det är rätt dött på bloggfronten för mig nu som ni märkt, drar jag igång en frågestund för de nyfikna. Så ställ era frågor i detta inlägg så svarar jag på söndag kväll.


» Lisa

Hur gammal är du och Daniel?

Hur länge har ni varit tillsammans, och när träffades ni?

2009-09-03 // 20:19:47
» Lisa

oj, förlåt! Max menade jag.. Haha, hade Sandra Linder totalt i skallen x)

2009-09-03 // 20:22:15
» Emma

Grattis till lillasystern, vi fyller samma dag. 4 september är en bra dag!

2009-09-03 // 20:46:52
» sofie

var det ett svårt val o bestämma om ni ville behålla barnet ? och har du kommit på något namn ännu? kram

2009-09-03 // 22:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback